هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 22 اردیبهشت 1403  2:56 PM
----------------------------
» شنبه 22 اردیبهشت 1403  2:25 PM
----------------------------
» جمعه 21 اردیبهشت 1403  9:18 PM
----------------------------
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 27 آذر 1392  12:39 PM
رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان: طرح استعداد تا اسطوره را اجرا می‌کنیم

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و امید پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اصفهان بین هیئت اصفهان و مقاومت بسیج قزوین در هفته دوم از دور برگشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: میزبانی لیگ برتر بانوان که به صورت متمرکز برگزار می‌شود نیز از تاریخ 21 تا 23 اسفندماه به اصفهان واگذار شده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: اردوی آمادگی تدارکاتی و توجیهی برای بازیکنان نونهال و خردسال را از هفته آینده برگزار می‌کنیم و سه نفر از مربیان خوبمان را نیز به این اردو دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این اردو در راستای طرح استعداد تا اسطوره است که در حال برگزاری آن هستیم و بازیکنانی که مستعد هستند را در این طرح می‌آوریم و هم حمایت مالی از آنان کرده و هم اشکالات فنی آنان را طی اردوهایی که برگزار می‌کنیم می‌گیریم.

تکابی تأکید کرد: بسیار امیدوارم طرح استعداد تا اسطوره از اوایل ماه آینده اجرا شود.

وی با اشاره به تشکیل اردوهای تیم ملی در اصفهان، متذکر شد: راغب هستیم این اردوها را در اصفهان برگزار کنیم، اما به صورت هدفمند، چراکه باید منافع استان نیز در این میزبانی‌ها در نظر گرفته شود ضمن اینکه اردوهای تیم ملی بزرگسالان را دیگر به هیچ عنوان میزبانی نمی‌کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تصریح کرد: هر اردویی که از تیم‌های ملی در اصفهان برگزار می‌شود 10 نفر از بازیکنان اصفهانی نیز در این اردوها حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: دو تن از استعدادهای بسیار خوب ما به نام‌های مرتضی ایمانی و علی ایمانی از شهرستان آران و بیدگل هستند که کشف شده‌اند و قصد داریم از این بازیکنان به خوبی حمایت کنیم و همین استعدادها در شهرستان‌های دیگر نیز وجود دارند که باید کشف و شکوفا بشوند.

تکابی ابراز داشت: در رده بزرگسالان محمد فرقدانی، در بانوان پریسا صمدی و منصوره رضایی، در جوانان محمدامین حنطه و سجاد حسینی، در رده سنی نوجوانان محمدرضا حنطه ملی‌پوش هستند و اصفهان پتانسیل غنی در این رشته دارد و یکی از گزینه‌های بسیار اصلی برای استان برتر شدن در رشته تنیس روی میز بین استان‌های دیگر کشور هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم با همکاری و همدلی و اعتمادسازی که انجام شده شاهد رشد و شکوفایی این رشته در استان باشیم و جا دارد از مربیان استان نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم.